Javni poziv za radno mjesto u Sekretarijatu VMFBiH – Asistent/kinja za komunikaciju i administraciju
Vijeće mladih Federacije Bosne i Hercegovine je krovna organizacija za mlade, prepoznata i kreirana u skladu sa Zakonom o mladima u ovom entitetu. U decembru 2015. godine je održana osnivačka Skupština na kojoj su predstavnici šest kantonalnih vijeća mladih formirali ovo udruženje, a koje od tada aktivno radi na poljima rada sa mladima, javnog zagovaranja, politika prema mladima, te unaprjeđenju omladinskog organizovanja u Federaciji BiH.
Vijeće mladih FBiH raspisuje Javni poziv za poziciju Asistenta/Asistentkinje za komunikaciju i administraciju, a u skladu sa Statutom i propisanim internim pravilima i procedurama organizacije.
Naziv pozicije: Asistenta/Asistentkinje za komunikaciju i administraciju
Period angažmana: devet (9) mjeseci sa mogućnošću produženja
Tip angažmana: Ugovor o djelu
Javni poziv otvoren do: 08.05.2023. do 23:59 sati
Očekivani početak angažmana: 15. maj 2023. godine
Uslovi rada:
– Radno mjesto u Sekretarijatu Vijeća mladih FBiH (kancelarija u Sarajevu);
– Očekivani broj radnih sati na sedmičnom nivou je 30;
– Putovanje u zemlji i inostranstvu;
– Prilika za napredovanje i usavršavanje.
Opis zaduženja i odgovornosti:
– Asistent_kinja će biti zadužen_a za asistenciju na projektnim aktivnostima organizacije;
– Održavat će kontinuiranu komunikaciju putem društvenih mreža organizacije;
– Brinuti se o vizualnom identitetu organizacije i kreirati planove komunikacije u skladu sa potrebama organizacije;
– Pružat će administrativnu, logističku i tehničku podršku pri realizaciji aktivnosti;
– Prikupljat će i voditi računa o neophodnoj projektnoj dokumentaciji;
– Održavati komunikaciju sa partnerima i drugim akterima važnim za realizaciju projekata organizacije;
– Predstavljati rad organizacije na događajima u BiH i inostranstvu;
– Pružati podršku strukturama unutar Vijeća mladih te omladinskim udruženjima u strukturi;
– Učestvovati u izradi projektnih prijedloga.
Tražene kvalifikacije i kompetencije:
– Državljanin_ka Bosne i Hercegovine;
– Minimalno dvije (2) godine relevantnog ili radnog iskustva u omladinskom sektoru na poslovima koji se odnose na traženo radno mjesto;
– Poznavanje omladinskih politika u BiH;
– Iskustvo u radu sa različitim interesnim grupama (institucije vlasti, privatni sektor, nevladin sektor, mladi itd);
– Poznavanje engleskog jezika;
– Izražene komunikacijske i interpersonalne vještine;
– Izraženo poznavanje gramatike i pravopisa b/h/s jezika;
– Kreativnost i inovativnost u radu;
– Spremnost na rad u dinamičnom okruženju;
– Sposobnost rada u timu i dobar timski duh.
Dodatni poželjni uslovi:
– Poznavanje omladinskog organizovanja u Federaciji BiH kroz vijeća mladih na svim nivoima organizovanja;
– Poznavanje omladinskog organizovanja u BiH;
– Iskustvo rada na medijskim kampanjama;
– Iskustvo rada na zagovaračkim inicijativama;
– Iskustvo u pisanju projektnih prijedloga.
Mogućnosti:
– Rad u dinamičnom, mladom i stručnom timu;
– Prilika za stjecanjem novih znanja i vještina u pozitivnom radnom okruženju;
– Prilika za usavršavanjem na polju omladinskih politika i omladinskog organizovanja;
– Napredovanje na radnom mjestu unutar Sekretarijata;
– Putovanja i umrežavanja unutar BiH i inostranstvu.
Svi zainteresirani kandidati_kinje treba poslati svoj CV, motivaciono pismo (do 500 riječi) i listu referenci na konkurs@vijecemladih.ba sa naznakom „Prijava za radno mjesto Asistenta/Asistentkinje za komunikaciju i administraciju“ najkasnije do 08.05.2023. godine (do 23:59h).
Lista referenci koje će kontaktirati Komisija za izbor treba sadržavati: ime i prezime, pozicija, organizacija/institucija, kontakt email i broj telefona. Template za listu referenci sa dodatnim uputama možete pronaći ovdje.
Samo će kandidati_kinje koji prođu u uži krug biti pozvani na razgovor sa Komisijom.
Tekst javnog poziva možete pronaći i ovdje.
Više informacija o krovnoj organizaciji za mlade u Federaciji BiH – Vijeću mladih FBiH, možete pronaći na www.vijecemladih.ba ili se obratiti na mail: irma.residovic@vijecemladih.ba.