Ko je Đole i otkud u Vijeću mladih Federacije Bosne i Hercegovine?
Jedan sam sasvim običan Đorđe koji se preziva Predić. Rođen u Banjaluci, 13. juna 2000. godine, kao drugo dijete Zorana i Ljubice. Zbog kraja školske godine i početka raspusta sam bio ubijeđen da je to najbolji datum na koji neko može da se rodi. Kasnije sam kao student shvatio da ti rođendan ne znači ništa dok polažeš ispite u junskom ispitnom roku.
Na dan kada je moj stariji brat počeo da trenira košarku i u meni se javila ljubav prema istom sportu. Košarka je obilježila moje odrastanje kroz osnovnu i srednju školu i možda je to i bio razlog zašto sam nakon završene Gimnazije u Banjaluci upisao Fakultet fizičkog vaspitanja i sporta koji trenutno studiram. Iako moja porodica, diplomiranih inžinjera iz raznih tehničkih nauka, na prvu nije bila oduševljena mojim izborom vremenom su to prihvatili i nastavili podržavati.
Kao student više ne treniram košarku, ali sam te treninge zamijenio probama u Pozorištu mladih, Dis Teatru u čijem sam ansamblu već neko vrijeme. Put “viška slobodnog vremena” me doveo do volontiranja u raznim humanitarnim organizacijama koje pomažu djeci iz socijalno ugroženih porodica. Primjer je udruženje Nova generacija u kojoj volontiram na projektu “Stariji brat, starija sestra”. Prepoznavši moje društveno odgovorne osobine i liderske potencijale, moja majka mi je predložila SHL Akademiju mladih lidera u civilnom društvu. Zajedno smo krenuli put Sarajeva na intervju, ne razmišljajući šta je iduće što me čeka u životu.
Da skratim priču, polaznik sam V generacije Akademije koja me dovela do obavljanja jednomjesečne prakse u Vijeću mladih Federacije Bosne i Hercegovine.
Baš zato što Akadademija okuplja različite mlade ljude iz različitih lokalnih zajednica se nisam pokajao što sam polaznik iste. Pored raznih novih znanja koja sam stekao iz polja ekonomomskog razvoja, dekonstrukcije narativa, ličnog razvoja itd., upoznao sam puno zanimljivih ličnosti, predavača ali i drugih mladih polaznika sa zanimljivim i inspirativnim pričama od kojih podjednako učim. Zajedničkim učenjem stičemo nova znanja, vještine i vrijednosti koje su neophodne za nove promjene u našim zajednicama.